söndag 8 mars 2009

Ooooops! Länge sen!

Ja det  är visst ett par dagar sen man skrev här…

Har liksom inte haft varken tid eller ork att skriva. Men här kommer en lite update nu då…

Jag har fått mina köksluckor, men det har jag nog skrivit om tror jag. Har även haft fullt upp med kaffegäster och diverse röjande på olika platser i lägenheten.

På BDB hittar ni lite bilder. Har varit duktig och lagt upp bilder där iaf.

Idag har iaf Jenny och Tompa varit här och med sig hade dom: Izzy, Cesar och Flizan. Så med min Bamse har det varit 4 hundar här idag. Och Cesar och Izzy hittade något som dom båda ville ha:

Vad tycker ni om det då? Är dom inte söta?

Jag tror att Izzy hade jätteroligt idag. Bamse är iaf helt slut! Han ligger som en liten liten boll här brevid mig i soffan. Ska lägga upp lite bilder från idag på BDB också. Så kika där så får ni se vad jag har haft för mig sen sist!

Imorgon ska jag ringa: Läkare, tandläkare och en HR-speciallist. Den sista ska hjälpa mig att få klarhet i varför jag blev uppsagd! Inte en dag för tidigt!

Läkaren ska jag ringa för jag har ett konstigt tryck från hakan ner till under boobsen!! Och det gör att det blir jobbigt att andas.

Tandläkaren ska jag ringa för att kolla när dom tänkt att Nikko ska dit. Jag ska dit i maj så jag vill att Nikko kanske med lite tur kan komma samtidigt… Orka springa dit flera gånger i rad!

3 dagar kvar!

Hörs i morgon!

//Take care!!

1 kommentar: