måndag 2 mars 2009

Snöbildsdags

Ja ni gott folk. Här har ni lite bilder från kvällen. Och en från dagen… Fotar som bara den med nya kameran. Allt för att lära känna den på samma vis som jag kände den gamla.

Vet inte om det har med åldern att göra, men jag börjar nästan att känna att snön är lite mysig. I alla fall när det är som det varit i kväll. Inte för kallt och inte för varmt. Och jag känner liksom att jag har hellre 2 dm snö på backen än 2 cm slask! Eller vad säger ni?

Hade laddat för ett negativt inlägg ikväll, men kände att jag inte orkar engagera mig!

Ska snart ta mig en rök och sen krypa ner i sängen. Hade det inte varit så sent hade jag tagit mig en kopp kaffe först.

Vad händer i morgon då?

Jo jag ska vara med Nikko hos skolsköterskan kl 8:10 så Bamse får första rundan tidigt i morgon. Eller så får han vänta. Vi brukar ju inte gå ut förrens runt 9 i alla fall.

Så där… Nu har jag nog fått med allt jag ville för den här gången…

Hörs i morgon!

9 dagar kvar

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar