söndag 16 november 2008

Brist på fantasi!

Jaha då va denna dag slut!

Har suttit och spelat PS2 hela eftermiddagen. Har inte haft någon större lust att gå ut, eftersom det har kommit ner lite snö... Hatar snö! Fine... På julafton kan det finnas snö, sen kan det gott få smälta bort tycker jag!

I min mening är snö... få se... blött, kallt, vitt och kallt!! Så det klarar jag mig bra utan!

Morgondagen då... Vad ska man hitta på då?

Jo Nikko ska till skolan, jag ska skriva min överklagan till A-kassan. Sen ska jag sätta mig och kolla om mina inkomster räcker till mina utgifter! Jag har en svag känsla av att det inte kommer att gå ihop, men det får i så fall bli ett senare problem!

Känns som att jag inte orkar med mera negativ energi just nu! Men den sista börjar närma sig så jag måste ju räkna förr eller senare... Helst inte för sent!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen...

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar