lördag 22 november 2008

Tjena hallå!

I inlägget under detta har Oskar presenterat sig för er.

Ni som läst mina tidigare inlägg kommer förstå vad det handlar om.

Jag personligen hoppas på att detta kommer att funka, för det är så skönt att inte bråka så fort man ska göra något.

Hade inte Oskar varit här igår så kan jag lova att våran pysseldag hade gått åt pipsvängen.

Ja vi hade pysseldag igår. Jag, Jenny, Ellen, Evve, Anniz och Tompa satt i mitt kök och julpysslade lite. Vi gjorde lite julkort och annat smått och gott.
Evve gjorde en jordgubbspaj! *mums* säger jag bara! Det var smarrigt att trycka isig fast man kanske inte borde... Lite bilder finns på BDB (länk till höger --->)

Tillbaka till min son... Han har varit snäll ända sen Oskar flyttade hit. Det är så skönt. Jag hoppas att det håller i sig lääänge! Och inte bara ett par dagar. Ni vet nyhetens behag!

Nu ska jag sätta mig och fundera lite på varför det inte funkar för min karl att mmsa in bilder till BDB. Det funkar ju för mig.... hmmm...

Nä hörs en annan dag!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar