torsdag 13 november 2008

En bra rubrik!

Jag har egentligen inget vettigt att skriva.... Jag förstår inte varför jag egentligen engagerar mig i att spy ut mina meningar här?!?

Sitter och kollar på Hell´s kitchen. Har aldrig tänkt på att det är ganska roande och se när någon skäller på någon annan... *asg*

Men tillbaka till mig! Detta ska ju handla om mig. Ingen annan än mig! Jag jag jag!! Mitt liv mina bekymmer! Men jag ser ju detta som en sorts terapi. Får jag inte skriva av mig blir jag knäpp! Och vem vet? Kanske kanske så kan mina bekymmer få någon annan att se klarare på sina egna bekymmer...

Måste sätta mig imorgon och skriva en överklagan till A-kassa. Finns ingen därute som har lust att hjälpa mig med det??

Jag vet inte hur man ska skriva eller hur jag ska uttrycka mig! Och för det andra måste jag skriva för hand, då bläcket i våran skrivare är slut. FAN! HELVETE! SKIT! Ja jag vet, man ska inte svära... men who the fuck cares right now?? Jag anser att jag skriver vad jag vill...

Undrar hur många svordomar jag har som mest i ett inlägg?

Jaja... Nu känner jag att magen kurrar, men jag mår illa när jag ska äta... Har för mycket att tänka på. Och om jag äter går det åt en massa saker och då måste jag handla hem ännu mera mat för pengar jag inte har! Så jag ser till att sonen och mannen äter... Jag tar en kopp kaffe... Ja det kostar också en massa pengar, men på den fronten är jag sponsrad av vissa kaffegäster! Inte alla dock...

Har iofs lite pengar från Tradera på ingång... 300:- ca än så länge... Hoppas det ökar...

Men jag ska säga åt alla jag känner att eftersom jag inte kan köpa julklappar till dom behöver dom inte köpa något åt mig... Dom kan ta och betala en räkning åt mig istället... *hahaha... fnys* Ja tänk om man kunde göra så...

Nä får se om man får någon sömn eller om man kommer att hamna här en gång till senare!

//Take care!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar