torsdag 13 november 2008

Jävla bajs A-kassa!!

Jag fick idag brev från A-kassan... Där står det att jag INTE kommer att få någon erstättning för jag har inte arbetat tillräckligt mycket!! Jag har ju för tusan varit mera på jobbet än hemma! Men jag ska överklaga! Klart som fan att jag ska.

SÅ nu sitter man då här... Antagligen blir det som jag skrev häromdagen. Inga julklappar, obetalda räkningar, ingen julgran och kronkalle knackar på dörren! För om jag överklagar så kommer nog inte pengarna att hinna till jul och som det ser ut nu kommer jag inte ha några pengar iaf! Jag vet inte om jag skratta hysteriskt eller om jag ska grina som en tok! Jag får väl i bästa fall kombinera det hela och skratta tills jag grinar!

Inte ens lite norrländsk sarkasm blogg muntrade upp mig idag...

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till längre! Allt känns så jävla meningslöst! Ingen har man som man kan vända sig till heller!

Men det löser sig alltid!!

//Take care!!


1 kommentar:

  1. snuttan.. ja vet att de känns som du nått botten , Men efter regn kommer solsken , och ja kan förstå dej helt och hållet att livet är bajs !! Men ring om det är så att du vill prata eller skrika eller nått

    SvaraRadera