måndag 17 november 2008

Seriöst nu!!

Denna stress kommer att ta död på mig! Hämtade nyss barn på skolan och jag känner mig redo att slå ihjäl ungen! Jag orkar inte med detta bråk varenda eviga morgon och eftermiddag!

Sen stressen av att inte ha några pengar på det... F*n jag funderar seriöst på att ta livet av mig! Finns det en annan utväg eller? ja klart som fan att det finns, jag ska bara lyckas ta mig fram till vägskälet...

Men som det ser ut nu så finns det inga alternativ... Bara en lååång enkelriktad väg som leder straight to HELL!!

Imorgon tänker jag inte engagera mig i att bråka! Ja eller försöka, jag vet att jag förr eller senare kommer att explodera. Då jag inte orkar med att bråka! Har så jävulskt mycket annat att tänka på!

Svärmor frågade vad man önskade sig i julklapp... Vad då julklapp? Förstår inte omvärlden svenska eller? Jag har sagt att jag inte vill ha några julklappr då jag inte har råd att köpa några själv!

Nä nu ska jag röka lite!! Vem vet man kanske kan få dö i cancer innan julafton!!

//Take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar