måndag 10 november 2008

Till läkaren!

Ja idag kl 11:20 ska jag vara med Nikko hos doktorn. Får se vad han säger om Nikkos ögon.
Va ju inte världens lättaste att få tag på doktorn. Började ringa 8:00... 8:52 hade jag en sköterska i andra änden av tråden. Som va så nonchalant att jag ville hoppa igenom liren och slå henne! Va inte så att jag satt i telefonkö i 52 minuter utan första 16 gångerna jag prövade att ringa va et upptaget! Satt i kö i ca 5 minuter. Det är det kortaste i år. Som längst har jag troget suttit med luren vid örat i 34 minuter ca. Det ni!

Så efter läkaren blir det antagligen att ta sig ner till Apoteket och hämta ögondroppar eller dyl. Brukar vara sånt man får vid ögoninflammation.

Ska försöka att boka en tvättid också. Min tvättkorg håller återigen på att klona sig själv. Den fullkommligt spyr ut smutstvätt över hela badrumet! Jag fattar inte vars all vätt kommer ifrån. Dessutom har jag tvättmaskin inne så jag brukar köra en maskin då och då för att hålla det under kontroll, men det funkade tydligen inte denna gång heller...
Tycker inte om att tvätta i tvättstugan. Vem som helst kan ju komma och sno mina kläder!!
Och så måste man alltid städa INNAN man kan börja tvätta!

Nä... Mera kaffe... Och en cigg!! Hörs senare!!

//Take care!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar