tisdag 11 november 2008

Åsiktlöst? Javisst!?!

Jag börjar med att sjunga lite till... För jag tror inte att Evve hörde mig tidigare idag... Har fortfarande inte sett att hon kpmmit hem... (Ja du Evve jag smyger runt på din gård och spanar in för att se om du är hemma.... moahahahaha)

*värmer up* Miiii miii mimimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... Harkel, host host, harkel...

ÅHHHH EVVE KOM HEM IKVÄLL JAG ÄR JU SÅ ENSAM OCH BEHÖVER LITE SARKASM!!! *YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLL, YYYLLLLLLL*

Visst tusan låter det bra?? Nja skulle inte tro det... Men om du tyckte det så är du nog stenhårt tondöv!

Jag känner en våg av sarkasm dra fram igenom mitt blod, men jag kan inte riktigt få fram det jag vill. Jag har ju ingen backup! *blänger på någon*

Undrar om denna någon börjar kännsa sig smått trakasserad av mig nu! Jag känner att jag är lite beroende av denna någon.... Hennes sarkasm är saknad! Hon är saknad!

Ska nog sätta mig och knåpa ihop ett tragiskt sms till henne som tvingar henne att komma hem.. Eller ja jag nöjer mig nog med att hon läser detta inlägg och inser att jag är den mest tragiska vän hon har. *skrattar*

Nä nu ska jag hitta på något vettigt! Eller något liknande i alla fall!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar