lördag 8 november 2008

Slowmotion!

Japp känns som att allt går i just slowmotion idag.

Vaknade med en sjujäkla huvudvärk, mega täppt näsa och igensvullen hals! *jippie*
Nä inte direkt, men va fan... Nu har jag äntligen blivit ordentligt sjuk så nu borde jag väl kunna bli frisk någon gång! Eller?

Sonen min sitter och spelar på nåt sånt där plug´n´play spel. Humöret sviktar men han har inte tappat det... än... Men han vet tappar han humöret får han inte spela. Nu spelar han nåt minispel i vilket jag vet att han kommer att explodera snart!

Själv sitter man med en kopp nybryggt kaffe och undrar om denna dag kommer att vara så här jobbig hela dagen eller om det kommer att bli bättre...

Orkar inte må så här...

Men ja! På tal om kålrötter...

Va ju till polisstationen igår. På fotokonfrontation. Kan ju säga att polisen gjorde det ganska enkelt för en att peka ut den skyldiga. Fick se en 6 kort... Varav en passade in på beskrivningen vi gett på gärningsmannen. Alltså 5 ljushyade och 1 mörk.... Det va en mörkhyad som tog moppen. Denna passade in jäkligt bra på våran beskriving av mannen.

Hoppas det inte blir rättegångar och skit, för då kommer jag och F bli tvugna att åka till Uppsala och vittna... Orka... Nä inte direkt.

Medans vi va hos polisen satt Nikko hemma med Anniz och spelade Rayman. Nikko hade jätteroligt säger han. Och han vill att Anniz kommer fler gånger och spelar med honom. Vi får väl se... Jag måste få bli frisk först. Känner att jag inte orkar med en massa besök just nu.

Fick en massa filmer på posten igår också... Inte jag utan min karl. Budade på 10 filmer på tradera. Och dom fick han... 10 filmer inklusive frakt=700:- inte illa tycker jag.

Nä dricka kaffe, surfa, vila.... Sen gå ut med hunden... sen vila igen... Så man blir frisk någon gång!

//Take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar