onsdag 19 november 2008

Uscha!!

Ja ni gott folk! Vad säger man?

Morgonen blev ett rent KAOS, nja det va värre än kaos men jag kommer inte på något annat ord just nu!

Så det blev krismöte på skolan på min begäran... För jag kände att jag kommer att göra något som jag kommer att ångra!!

Vi kom på en idé som vi ska pröva. Hoppas det funkar. Jag är beredd på att göra i princip vad som helst för att slippa dessa morgonkonflikter... Ja det är ju konflikt varje gång när jag hämtar honom också! Men med lite tur så är det snart slut på detta!

Skriver mer om det en annan gång!

Spelade in Nikko när han hade sitt utbrott i morse... Nej kommer inte att hamna här... Han blev väldans paff när han fick höra det!

Nu ska jag sätta på lite kaffe, grubbla lite på mina räkningar! Och ta en rök!

Jag höll på att glömma... Har ju skaffat en gästbok till denna blogg... Onödigt jag vet... Men det kanske kan få folk att visa att dom varit här!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar