söndag 2 november 2008

Ingen rubrik!!




Jahaja... Vad har hänt idag då?

Jo idag har man hunnit med att stöka ner rejält för att sedan städa upp! Ja jag har tillsammans med min sambo möblerat om här hemma... Ja iallafall i vardagsrummet! Mitt rena fina vardagsrum såg ut som ett bombat skithus!!

Men med hjälp av en hel drös svarta sopsäckar och en vända till containern. Så blev det relativt snyggt! Eller rättare sagt det är jävligt snyggt i vardagsrummet nu! Fast contanervändan gjorde vi ju redan igår... Men jag ska berätta för er att det finns prylar som står i hallen som är på väg till containern. Så vi får se när dom hamnar där... Kanske ska ta det i morron.

Sen kom Nikko hem från sin pappa, och dom kom Jenny och hans kompis Tompa över och lekte lite och drack lite kaffe. Sen bar det iväg ut för att leka en stund. Bilder finns på BDB. Länk finns till höger om detta inlägg.... Under rubriken: Här hittar ni mig.

Och nu så ligger Nikko i sängen och sover... (hoppas jag). Undrar om Tompa är vaken ännu.... Han va lite trött! *skrattar*

Nu ska jag logga in på min karls BDB och mejla till admin där för det saknas 2 bilder som min karl har skickat in via mms.... Min karl har ju köpt en ny mobil så han kan ju ta schyssta bilder och skicka in. Han har en Nokia N85 . Lite sotis är man... Men jag har ju min LG KF750 Secret. Och den är jag sjukt nöjd med!

Men recensioner av mobiltelefoner får ske vid ett annat piggare tillfälle! Känner inte riktigt för att recensera just nu!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... Eller det vet jag ju.... Ska kolla på Mythbusters!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar