måndag 10 november 2008

Orkar inte mera nu!


Nä nu orkar jag inte vara sjuk någe mera! Jag vill bli frisk NU!!

Men det är ju sällan som jag får som jag vill, så jag kommer väl antagligen vara sjuk en vecka till. Alltså... ni som inte har barn fattar inte hur jobbigt det är att vara förkyld! Man ska hela tiden orka med att servera frukost, lunch och middag. Samt orka leka alla miljoner lekar ett barn kan tänkas att vilja leka.

Enda gången jag önskar att jag inte har barn är när jag är riktigt sjuk. Man vill göra som man brukade. På den tiden man inte hade barn, ni vet... Bara krypa ner i sängen och sova bort förkylningen. Men det funkar som sagt inte när man har barn. Inte när dom är 6år gamla. Men när han blir äldre kan man nog säga "mamma mår inte så bra och orkar inte serva dig idag!"

Nu är det dags att ta en värktablett igen... Första idag... (shit låter som att man är pillertrillare...) Men under dessa dagar som jag varit sjuk har jag iofs gått på en diet bestående av nässpray, ipren och halstabletter, allt för att ta sig igenom en dag levandes!

Nu vill jag ha lite av det som finns på bilden här under:

Och detta kommer jag nu att fixa....

//Take care!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar