tisdag 4 november 2008

Mera tjafs från mig!

Sitter och funderar på vad meningen med livet är egentligen?
Har alla vi ett mål? Alltså föds vi av en speciell anledning? Förrutom att ens mamma och pappa hade en rolig stund... Föds vi med en uppgift?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä men seriöst.... Va ju inte detta jag tänkte skriva om...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har återigen konstaterat att att radbrytningen inte fungerar för mig... Men denna gång funkar varken ctrl+M eller Enter... Jävla skit!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blir ju så fruktansvärt jobbigt att läsa om det inte finns radbrytningar och mellanrum mellan mina olika stycken. En lösning är ju som jag gjort nu... Vågor mellan styckena...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En annan lösning kan ju vara för mig att skriva lite mindre. Men jag är som redan konstaterat i tidigare bloggar kanske lite smått beroenda av detta.. Så fort jag blir lite uttråkad skriver jag. Fast jag vet att ingen läser... Jo några läser.... Men dom stackarna får skylla sig själva... Har dom sååå tråkigt att mitt liv blev intressant då är det lite illa! *skrattar*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä nu måste jag faktiskt göra något vettigt av denna dag!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar