onsdag 12 november 2008

Onsdag idag...

Japp onsdag idag...

Löningsdagen närmar sig med stormsteg... Och med det hopas ens bekymmer... KOmmer jag ha råd att betala alla räkningar denna månad? Kommer jag att få pengar för över huvudtaget?
A-kassa är jag ju anmäld till men jag vet inte om jag kommer få något därifrån denna månad...

Kommer jag att få pengar till nästa månad? Jag kan inte låta bli att fundera. Kommer man ha råd att handla lite julklappar eller kommer jag stå där i jul med kronkalle hängandes på dörren för man inte har betalat sina räkningar?

Många frågor och inga svar! Fan vad deprimerande!

Men något poitivt i det hela är att den där jag trakassarade på bloggen igår ringde mig idag. Hon kommer hem till helgen! Då kanske man kan få lite norrländsk sarkasm. i och för sig lovade hon att hon skulle skriva ett blogginlägg så jag jag klarar mig tills hon kommer hem!

Fan det är verkligen så att man saknar inte kossan förrens båset är tomt! (ja du Evve-Pevve du blev just jämförd med en ko.... hahahahahaha*)

Nikko är på ett superhumör! Grinig, uttråkad osv... Men vad tusan ska jag göra åt det då? Han vill ju inte leka med mig! Han vill ju bara leka med Tomas hela tiden! Jag är totaldissad av min egen son! Det är så att man kan grina en skvätt!

Måste seriöst ta mig ner till tvättstugan och boka en tvätt tid också! Har inte gjort det än... Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle behöva det! Men nu vid nästa prommis med vovve kommer jag traska förbi tvättstugan och boka... Jag måste! Det ser för täskigt ut i badrummet, med en översvämmad tvättkorg...

Hörs senare!!

//Take care!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar