torsdag 27 november 2008

Sjukt trött!

Jag somnade närmare halv 4 i natt! Jag fick sova till strax efter 6. Då min karl snällt väckte mig genom att rycka bort täcket!

Så jag sitter här och funderar på om man ska ta och traska ut med hunden och sen lägga sig på sängen en stund eller om man ska hitta på något vettigt först, så om att starta diskmaskinen... Och kanske rasta snabeldraken...

Har julpysslat som tusan dom senaste dagarna, tragisk som man är har man inte tagit kort på hälften av prylarna... Skickade iväg 3 julkort jag gjort igår... 1 av dom har jag tagit kort på. Samt att jag igår gjorde en hyacint av silkespapper och en toarulle (tom). Den är nästan klar. Och när den är klar ska jag ta kort på den och så ska ni få se...

Ska se om jag kan få ta på mera silkespapper. I andra färger... Jag har lyckats hitta rött och grönt. Jag vill ha rosa, lila och vitt också. Jag hade planer på att göra en hyacintgrupp i dessa färger. Röda hyacinter hör väl inte till vanligheterna eller? Jag har nog aldrig sett en röd hyacint!

Nä ni... Nu ska jag ut med hunden... Får se om vi höres senare!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar