fredag 28 november 2008

Morgonstund har guld i mund...

Ja hos vissa iallafall!

Sonen är på adventsfirande i
Vårfrukyrkan. Dom gick i samlad trupp rån skolan 07:15... *snark* Så F va med och lämnade Nikko på skolan idag. Sen åkte han till jobbet.

Nikko hade en supermorgon. Så han ska få gå hem från skolan helt själv idag. Hoppas att det kommer att gå bra.

Jag sitter med morgonens första kopp kaffe... Och ja... vad gör jag.. Hmmm bloggar!! *haha* Det hade ni aldrig räknat ut om jag inte skrivit det!!

Ska städa lite idag, då vi får besök av Lasse idag. Han har inte varit här på hur länge som helst. Han skulle kommit förbi en sväng förra gången han va upp till Enköping men det blev inte så...

Ska kolla om kameran är laddad och klar för här ska knäppas kort. Och sen ska den med till puman på lördag. Puman fyller 30!! Haha... Gammtackan!! *nä skoja bara*

Håller på att pyssla ihop ett födelsedagskort till henne. Har gjort en rosa hyacint till henne också. Hoppas hon kommer att gilla den!

Nu ska jag till King.com och spela en stund innan jag sätter igång att städa...

Så jag säger som Anniz:
Vi hörs och störs en annan gång!


//Take care!!

1 kommentar:

  1. Är det Mona du ska till på Lördag ? :) Vi ska till Knivsta & fira Tessan (Petters syrra) som oxså fyllt 30 ! :D Tack för tipset i min blogg förresten :)

    SvaraRadera