torsdag 6 november 2008

Inga mera skor!

Japp inga mera skor... Inte idag iallafall... Jag har suttit 90% av kvällen och spanat på mina skosidor. Fanns ju en massa kläder på sidorna också... Massa snygga kläder. Hittade lite byxor jag vill ha, förrutom 100 par skor...

Nu till tycka synd om mig biten....

Jag har feber... 38,3. Mår piss. Halsen värker, näsan är täppt och jag mår illa. Kan det bli mer synd om mig eller?

Får se hur man mår i morgon. Men allt går att lindra med en massa närspray och "du-e-så-fin" (Ibumetin alltså!)

Jag har varken ork, lust eller tid att vara sjuk. Jag har ju för i helvete ett hem att ta hand om! EN hund som ska ut. Här finns ingen tid att lata sig.

Dessutom kommer det en snubbe som ska fixa ventilationen hos oss... Har ingen aning om när han behagar dyka upp imorron. Det visar sig. Hoppas bara att han är här innan 14:00. För då ska jag och F ner till snutstationen.

Berättar mer om det imorgon!
GOD NATT!!


//Take care!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar