torsdag 6 november 2008

Trött! Fryser!! AF!!

Jag fryser och är trött!! Och det gör att jag fryser ännu mera...

Jag sover jätteilla om nätterna nu för tiden. Jag vet inte om jag håller på att drabbas av den allt vanligare diagnosen "ångest". Men det finns även mycket som säger att jag INTE har det. I mina ögon har jag det inte! Jag har annat för mig. Visst ångestattacker har väl alla. Mina är ju inte direkt allvarliga. Det finns dom som har det värre...
*tänker på dig gumman, hoppas du snart blir lite bättre så vi kan ta en kaffe eller så ihop...*

Nä över till något annat, finns roligare saker att prata om än ångest, eller ja försöka diagnosticera sig själv.

Idag ska man ner till AF. På basinfomöte... Motivationen är obefintlig. Jag vet inte hur mycket jag skulle vilja slippa detta.

Angående gårdagens sista inlägg... Jag ska sätta mig och göra ett kollage över alla skor jag vill ha. Så dom som finns i inlägget kanske kommer upp en gång till men who gives a shit!! Bilden kommer upp här senare...

Så över till ytterligare en annan sak...

Jag måste erkänna att jag ÄR en värdelös mamma! Jag erkänner att jag i morse vill paketera ihop mitt barn och kasta honom i containern... Men nu hör till saken att jag gjorde det inte! Alltså kan det inte räknas och iochmed det är jag inte en värdelös mamma!

Alltså tar jag tillbaka mitt erkännande! Nu ska jag nog börja med mitt kollage så jag blir klar innan det är dags att åka till AF.



">//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar