onsdag 12 november 2008

Nu så...

Ja dagen har varit låååång! Jag är så trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och grina en skvätt!

Just nu sitter man och glor på nåt sunkigt program på TV för Nikko vill se det... Nu kom han på att det är dags för bollibompa på barnkanalen. Lite bättre än vad det nu va vi tittade på nyss...

Har varit med min karl och hämtat paket idag. Han är lycklig ägare till
Nightmare Before Christmas - Limited Deluxe Edition. Såldes bara i ett fåtal exemplar i Sverige. Så jag har en ganska så nöjd karl här hemma nu.

Och på det så har han fika sällskap här hemma nu. Så nu får han prata av sig lite. Skönt att jag slipper lyssna. Det är en av hans arbetskarater som är här. Så vi får se när man får gå och lägga sig ikväll. Brukar bli ganska sent när just denna arbetskamrat är här.

//Take care!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar