söndag 9 november 2008

Fortfarande sjuk!

Mår fortfarande som en jag vet inte riktigt... En inlagd sill kanske....
Snoret rinner och halsen värker... Huvet är inte riktigt med det heller, men det som allt annat kommer att gå över så småningom.

Så slut på tycka synd om mig själv biten...

Jag tycker att ni som läser ska ta och kika in på mina tradera-auktioner... Länk finns i menyn till höger.

Där finns även en massa andra braiga länkar... Ja jag vet! Braigt är inget ord... Bat ho givs ö shit!!

Nu över till något helt annat.

Igår när vi gick och la så kom vi på världens roligaste grej...
DET VA VÅRAN FÖRLOVNINGSDAG!!! och båda hade glömt bort det! känns seriöst va?? Nä inte direkt..


Men men vad är en bal på slottet? Vi firade bara 6 år inget märkvärdigt! Hade nog blivit lite förbannad på mig själv om det hade varit ett 10 årsjubileum...

Sitter just nu och kollar på Mythbusters. Sen ska jag ut med Bamse. Sen sova.

Morgondagen kommer att gå ut på att få tag i en doktor så jag kan gå dit med Nikko som har lyckats få ögoninflammation! I båda ögonen. Så han blir hemma från skolan. Hur ska jag orka med det då? Jag orkar ju knappt med mig själv när jag mår så här...

Jaja.. Hörs imorgon!!

//Take care!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar