måndag 17 november 2008

Utmaning!

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar min Familj väldans mycket!
2. Jag är alldeles för snäll...
3. Jag har svårt att somna ibland...
4. Jag skulle vilja be vissa dra år *svordom*. Men jag gör inte det pga se #2
5. Jag önskar jag hade någon att berätta ALLT för!
6. Jag samlar på Disney klassiker
7. Jag undrar vart jag befinner mig om 5-10 år....

Dom som är utmanade... EvvePevve, Samonova, samt 5 andra som orkar engagera sig =D
Den som utmanade mig va Jennie... Länk finns till höger --->

//Take care!


2 kommentarer:

  1. Helt lungt att du har mig där ! :D Jag har din blogg länkad från min sida också ! Säg till om du vill att jag ska ta bort den :)

    SvaraRadera
  2. Det finns mängder med liknande utmaningar på.
    http://web.telia.com/~u26220435/Slask.html

    SvaraRadera