onsdag 5 november 2008

Mitt i natten!

Klockan är i skrivande stund 00:23 och jag kan inte sova!
Händer allt för mycket i mitt patetiska liv just nu! Känns som att hela världen håller på att gadda ihop sig mot stackars mig!! Ja jag vet vad ni tänker... Ja detta inlägg är ett sk tycka synd om inlägg.
Min mamma ska troligtvis flytta till Enköping igen... Hon har sen jul förra året bott i Göteborg. Hon råkade ut för en allvarlig kärleksbacill! Nu är hon frisk igen och på väg tillbaka. Tanken är att hon ska få tag på eget boende snart, men så länge ska hon tydligen sova hos syrran men hon vill ha posten till mig...
Det kommer att innebära ett sjujäkla spring hos mig hela tiden. Både mamma och syrran kommer att springa här... Jag vet det.... Jag känner det på mig. Det är inte springandet som gör mig hispig utan det är allt som kommer att höra ihop med det....
Mamma vill att jag ska vara kompis med syrran, jag försöker vara kompis med syrran, syrran hugger knivar i ryggen på mig gång på gång på gång... Så nu har jag fått nog.
Jag sa ifrån sist, och det kommer jag väl antagligen få äta upp när mamma flyttat tillbaka. Undrar om hon ens har ställt sig i bostadskö än?
Jaja det blir väl som det blir... Lika bäst man ställer upp... Annars blir det väl ett jävla liv på dom båda. Eller vad tror ni?
FAN!! Jag mår inte bra av detta... Direkt när jag fick reda på detta fick jag panik. Jag kunde inte andas, fick huvudvärk och hjärtklappning! Hur ska jag ta mig igenom detta?
Tur man kan blogga som lite terapi. Men läser syrran eller mamma detta får jag väl skit för det med! Speciellt av syrran! Hon har en tendens att vända allt till hennes fördel...
Nä nu ska jag röka lite och sen försöka att sova!
Undrar om det blir radbrytningari detta inlägg då?
//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar