onsdag 19 november 2008

Trötter!

Ja det är en av dvärgarna i snövit... Men jag känner mig som honom idag så det får duga som rubrik!

Gårdagen kändes som den längsta dagen på hela veckan! Damn vad jag hatar tisdagar!

Inte nog med det! När jag hämtade Nikko på dagis så konstaterade jag att jag hade glömt att packa ner en massa saker han skulle haft med sig till skolan...
Kontaktboken låg hemma brevid spisen. Småboken ligger... Ja du det vet nog endast Nikko... *skrattar* Jag har inte hittat den iaf. Samt att jag glömde packa hälften av hans gympapåse! FAN vad man känner sig som en bra förälder ibland!

Tirre:
Jag vet att du finns... Men jag säger som en annan sa till mig häromdagen. Du har nog med egna bekymmer så du behöver inte mina... Men har du ca 3000:- som bara ligger och skräpar kan du få ge dom till mig... Så kanske jag kan köpa hem lite mat samt slippa kronkalle.... Tack för att du finns...

Evve:
Tack för att du existerar! Och nej jag har inte kommit på en bättre förolämpning till dig än den du fick igår... Och jag fick mitt godis igår. Jag gicktill RIMI och handlade! Jag ska ta mig till din blogg igen och sno lite av dig där... Beskrivningen på en riktig vän!

Nu ska jag röka och sparka ungen i baken så han klär på sig... Och än så länge (peppar, peppar) är han på bra humör!

Jag skriver mera senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. tyvärr inte 3000 kr men kanske en slant till ett kopp kaffe eller nått .. Om det går för sig ..
    kommer och våldgästar dej en dag vet ej vilken , men då får mina vovvar stanna hemma ..
    Kram

    SvaraRadera