tisdag 18 november 2008

JAG GER UPP!!

Ytterligare en solskensmorgon har gått av stapeln. Ungen min va lika snäll idag som igår... ja om man nu kan kalla det för snäll...

Han hatade precis allt (igen)! Fan jag bryter ihop snart...

Jag skulle behöva grina en skvätt, men jag kan inte... Jag känner mig så fjantig!

Och på allt detta så har man ett gäng orangeklädda idioter med varsin motorsåg eller dylikt i näven utanför som håller på med skogsskövling! Jävla puckon! Sätter igång strax före sju på morgonen!

Nä tillbaka till "tycka-synd-om-mig-själv" biten... Jag skulle behöva bryta ihop så jag landar på botten så att jag någon jävla gång kan börja att kravla mig uppåt igen.

Jag kom fram till följande igår:
# Jag tänker INTE fira någon jävla jul, den ska jag sova bort. Jag tänker inte äta någon julmat... Den har jag förövrigt inte råd med...
# Jag behöver någon jag kan dissuktera mina bekymmer med, någon som tar mig på allvar och inte försöker skämta bort allt! Och som inte skvallrar!
# Jag måste sluta prata med mina sk släktingar. Speciellt två av dom.
# Jag ligger MINST 600:- back denna månad.

Eftersom jag inte får någon A-kassa så måste jag fixa fram pengar på något vis...

Och det kan jag ju göra på följande vis:
# Sälja moppen (så får jag snålskjutsa på någon om jag ska någonstans eller så får jag gå!!)
# Sälja Disney samlingen.
# Sälja Bamse.

Det sistnämda klarar jag nog aldrig av att göra. Han är ju en familjemedlem. Men visar det sig att jag inte har råd så måste jag väl. Men det är inte aktuellt just nu. Då han är försäkrad, han har mat och än så länge kommer han på promenad. Jag har inte låtit min deprission drabba honom än... Sen är det ganska skönt att slita tag i hunden och traska en sväng när man känner att man vill döda någon!

Men som sagt blir det aktuellt så kommer det att bli jobbigt. Både för mig och för resten av familjen...

Nu ska jag dricka lite kaffe, om jag har mjölk vill säga. Röka lite...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar