måndag 17 november 2008

Underbara ungjävel!

Ursäkta den trevliga rubriken...

Men jag orkar inte skriva något annat då trots den tidiga timmen, redan är 3:dje världskrig här hemma!

Kände att om jag inte sätter mig här i stället kommer jag nog göra något drastiskt! *svär lite*

Det är en sådan där morgon då ungen absolut inte tänker klä på sig, för han tänker inte gå till skolan. Han hatar skolan...
Tänk om han kunde komma ihåg det när jag hämtar honom kl 13... Istället för att samma visa kommer igen... Fast tvärtom... Om ni förstår vad jag menar. Fattar ni inte läs ett tidigare inlägg i vilket jag berättar om en mammas vdermödor på en vardagsmorgon.

Över till något annat....

Jag har sålt diverse saker på Tradera. (Länk till höger.) Vissa saker gick bättre än förväntat! Sålde lite gamla IKEA kataloger samt ett par från ELLOS och en från Josefsson. En av katalogerna gick för 105:-. Det anser jag är bra. Trodde dom va varda typ en 5:a eller något i den stilen!

Lite fler auktioner går ut i dag. Och några andra slutar om en vecka ca. Och dom osålda från igår slutar om 7-14 dagar. Kommer inte riktigt ihåg. Men hur som haver... Gå dit och lägg ett bud så jag får råd att betala min räkningar. SÅ jag blir ett bekymmer fattigare!

Skriver med största sannolikhet mera senare!!

//Take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar