onsdag 26 november 2008

Onsdag!

Jahaja... Blev inte så mycket bloggande igår... Fanns inte tid till det!

Jag hade söta snälla Anniz här, samt att Janne kom förbi en sväng!

Veckan har flytit på bra! Jag ska inte klaga så mycket. Nikko gör ett bra jobb med att lära Oskar vad som är rätt och fel. Får se hur det blir till helgen då han ska bort.

Hans pappa har en tendens att inte ta sådant här på allvar. Utan tycker att det är jag som pjoltar med ungen. Men han lever inte med dessa utbrott 24 timmar om dygnet. Han har Nikko varannan helg. Och om jag har förstått saken rätt så är Nikko världens snällaste när han är där...

Har börjat att skriva i julkorten jag gjort. Nu ska man bara komma ihåg att posta dom rackarna också. Senast den 16 dec ska man posta om dom är frankerade med julfrimärke...

Vilka ska få äran att få ett kort av mig då?

Mamma
Pappa
Svägerskan med familj
+ en massa vänner!

Nu ska jag se till att Nikko får på sig lite kläder, samt ta en rök och se om jag hinner med en kopp kaffe till.
Han ville gå till skolan själv idag. Och det anser jag att han kan få. Skolan ligger ju runt hörnet bara...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar