fredag 14 november 2008

Kommer ni ihåg?

Dokusåpan Baren? Inte? Om jag säger: Molle... Meral... Håkan?

Nä just det inte en jäkel kommer väl ihåg serien förrens man för den på tal.. Hur kom jag då att tänka på serien? Jag läste Aftonbladets "vad-hände-sen-artikel" Ganska roligt faktiskt.

Finns det seriöst någon som vill veta vad dessa individer gör idag?

Ja jag vet att jag läste artikeln... Men det va ju för att jag insåg att Håkan från serien Färjan som går nu på TV började sin "karriär" i just Baren... Jaja vem bryr sig...

Det va bara det att man snubblat in på programmet Färjan någon gång och suttit och funderat på vars man har sett Håkan förut... Nu vet jag som sagt!

Många av dom som är intervjuade vill inte prata om Baren, eller vara med i någon dokusåpa igen... Det va tillochmed en som jämförde dokusåpa med fängelse... *skrattar*
En ville ta sitt liv efter såpan... Osv... En skrev en bok för att visa ungdomar att det ÄR inte status att vara med i TV... Speciellt inte i en dokusåpa... Jaja läs själva...

Vad säger man? Världsklass!

NU!!! Kaffe och en rök!

Hörs senare!

//Take care!



7 kommentarer:

  1. Vidareutveckling tack! Vad menar du? På vilket sätt är jag en hora?

    SvaraRadera
  2. Muhammed.. haha. Ta inte åt dig av en pinsam idiot som inte kan uttrycka sig Madicken ;)

    Men iallafall, det komiska med just "Håkan" är att han sa att han jobbat som bartender i 15 år, när han var med i Färjan. Det betyder ju att han redan var bartender när han var med i baren.. lite orättvis tävling kanske ;). Å andra sidan är ju Laila Bagge med i lets dance.

    SvaraRadera
  3. Varför skriva blogginlägg om saker man är ointresserad av?

    SvaraRadera
  4. Till den senaste anonyma:

    Som motsvar: Varför läsa om du inte är intresserad???

    SvaraRadera
  5. aha! Jag har också funderat varöfr jag känner igen Håkan! :D Då fick man svar på det.

    Mins Molle, alla tjejer älskade Molle, själv kunde jag inte fatta grejen med honom. Han var ju en enorm slacker och så "blasé" så man kunde spy.

    SvaraRadera