fredag 7 november 2008

Jobbiga kaniner!

Just nu sitter min son och spelar Rayman: Raving Rabbids tillsammans med Anniz. Dom bestämde i förra veckan att det va lite dags för en speldejt. Så Nikko är supernöjd just nu.

Jag passar på att blogga lite under tiden... Inte för att jag har något vettigt att skriva om då.

Ja just det skulle ju till polisstationen idag. Vi ska på en fotokonfrontation. Jag och F blev vittne till en mopedstöld här utanför oss. Och F tog kort på förövaren. Och polisen undrar om vi skulle kunna känna igen honom idag. Jag lovade inget men, man kan ju hoppas på att man gör det. Jag vet ju vad han heter, har svaga minnen på hur han ser ut.



Här är två bilder från stölden. Den smala bilden är ett urklipp från bilden brevid. Fokus är inte den bästa, men det är för att det zoomades för mycket. Man tänkte ju inte på att man kan zooma i datorn så man zoomade ju till max innan man knäppte. Men jag vet vad han heter som sagt.

F såg honom häromdagen, när han gick in i nån affär. F såg honom flera gånger efter själva stölden också. På moppen han stal. Men han hade färgat den svart. Samt att han hade samma kläder på sig som när han stäl moppen...

TÖNT!

Skriver mera när jag kommer hem!

//Take care!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar