söndag 16 november 2008

Hungrig! Trött!

Ja dagen började kl 8 då jag blev väckt av min son. Så upp, klä på sig, sätta på kaffe och gå ut med vovve!

Efter det fixa frukost till lillskrutt, mata vovve, sätta sig vid datorn med en JÄTTE kopp kaffe! *gooooooott*

Nu håller F på att fixa lunch... Pölsa med stekt potatis! *mums*
Hade jag vetat att Evve läser detta innan maten är klar skulle jag erbjuda henne att äta med oss... Men hon ligger antagligen och sover så hon får fixa sin egen lunch!! Damn jag är hungrig. Min mage kurrar megahögt!

Vad kommer att hända idag då? Inga direkta planer! Måste åka till affären. Handla cigg åt F och lite potatis och mjölk! Skulle försöka att hinna med Jenny och Tompa också. Hon har tydligen bakat. Evve skulle höra av sig i dag också. Se om man kan få bjussa på lite kaffe...

Hörs senare!

//Take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar