onsdag 5 november 2008

Men orka!

Jaja vad är en bal på slottet?

Efter många om och men lyckades jag somnade igår natt! Tror jag kollade på klockan sista gången 03:00, så idag är man ganska trött!

Men vad tusan! Livet är inte alltid en dans på rosor. Fast man bra gärna skulle önska att det va så!

Jag känner fortfarande en lätt panikkänsla men den hoppas jag lämnar mig snart! Annars vet jag inte vad jag kommer att ta mig till.

Idag ska jag försöka att få lite ordning här hemma. Ser ut som sju svåra år här just nu...

(Jag undrar varför inte enter eller ctrl+M funkar längre... Just nu sitter jag och redigerar mitt inlägg via html. Man bli ganska snurrig när man ska föröka läsa igenom allt man skrivit. För det känns lite halvjobbigt att förhandsgranska var tioende sekund.)

Men men, det blir ju inte bättre än vad man gör sig. Så länge det funkar får man väl göra på detta viset.

Diskmaskinen går för fulla muggar ute i köket, jag borde plocka undan i resten av lägenheten så jag blir klar någon gång. Men jag känner att jag inte vill städa. Å andra sidan vill jag inte göra något ansträngande för över huvudtaget idag. Men jag måste. I morron ska man ju ner till ams, och på fredag kommer det någon dåre som ska ställa in våran ventilation. Vad nu det ska vara bra för... Den funkar ju inte iaf...

Vi hörs senare!

//Take care




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar