måndag 19 januari 2009

AAAAAAARRRRGGGGHHHHH!!!!

Japp så här känner jag just nu! Håller på att försöka lösa den eviga gåtan på hur i h-e-l-v-e-t-e jag ska kunna fixa till både min egen och Tirres bloggdesign!! Jag blir galen...

Försöker att installera photoshop på min dator... Men min dator fattar inte att jag försöker göra det så det förblir oinstallerat! Har nog prövat 1000 gånger...

Men jag är ju inte den som ger upp! Så jag SKA fixa detta!! Det har jag gett mig F-A-N på. Så snälla Tirre ge inte upp hoppet... Jag ska fixa denna enkla pryl som egentligen borde varit fixat på 10 minuter!

Men men... Back to real life again!

Imorgon kommer jag att få spendera dagen med en liten sjukling. Så det blir upp tidigt ringa skolan och sedan förhoppningsvis kanske kunna somna om en kvart innan Nikko vaknar till liv och vill ha frukost, för den kommer dagen att gå åt till att försöka att roa denna sjukling! Åhhh vad trött jag blev redan nu!

Vad ska man hitta på mera då?

Städa klart, vakta telefonen... Svärmor har lämnat mitt nummer till ETF så jag ska släppa in dom i hennes lägenhet om dom ringer och vill fixa något av alla 100 felanmälningar vi skickat in till dom.

Ska nog ta och boka om tvättstugan också, känner att jag inte riktigt orkar med den i dagsläget. Har tvättstugan bokad den 22:a, men ska som sagt boka om den. Har ändå inte så mycket tvätt.

Jag bara måste lägga upp en bild jag fick av en person tidigare idag!

Är hon inte söt? Hahaha! Där får du för att du kallar mig för gammtacka!

Och du det är inte mitt fel att vi träffades.... Det är faktiskt Tirres så det så! Det va hon som via Åse tog med mig upp till dig och Johan... Efter att jag gått hela vägen hem till henne i Romberga... Mutter... Så summan av kardemumman, det är alltså Tirres fel att du och jag känner varandra... Så skyll inte på mig! Jag är för ovanlighetens skull oskuld.... Jag menar oskyldig!!

Men du... snuttegumman.... Kom hem nu... Det börjar faktiskt bli lite tråkigt att mobba dig via bloggen... Det är ju roligare att mobbas under min fläkt... Tillsammans med en rök eller sju och en eller sju koppar kaffe!!

Och över till något helt annat fast det handlar ändå indirekt om Evve... Fast inte riktigt... Handlar mer om hennes andra hälft... Han den där som hämtade en träningsmackapär hemma hos mig...

Har han använt den än? Eller väntar han på att du ska komma hem??

Nu är det väl dags att lägga ner detta knapprande! Min karl muttrar över att jag skriver så mycket, han orkar inte läsa på mornarna innan jobbet... Har sagt åt honom att han får väl dela upp läsningen.... Ena halvan av bloggen på kvällen innan han går och lägger sig och andra halvan innan jobbet!

Jag skriver ju oftast det absolut sista inlägget för dagen på kvällen! Så det borde väl kunna funka... eller?

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar