måndag 19 januari 2009

Nu är det röjning...



Japp inomhus och utomhus...

Full fart överallt just nu... Utomhus håller 7(!) personer på att plocka upp grenar och kvistar som ligger kvar sen dom röjde våran skog i höstas... Undrar om jag ska vara så fräck så att jag sticker ut kameran och tar kort... Japp... Så nu har man knäppt kort... Inga arbetare såg jag till så dom har väl tagit lunch... Men dom har samlat ihop ett par riktigt fina kvisthögar här utanför...

Inomhus är det någon som håller på att få nya mattor... Luktar lim överallt. Blä!

Samt att jag håller på att städa här hemma... Diskmaskinen går för fulla muggar.... Tvättmaskinen likaså. Ska alldeles strax gå och kolla om den är färdig så jag kan skapa ett irritationsmoment till min karl... Han "älskar" när det hänger tvätt ovanför badkaret!! HAHAHAHA!! Allt för min älskade karl!

Hade en diskussion med min granne nyss också.. H*n håller på att plugga psykologi just nu... Kommer inte ihåg om det va A eller B kursen... Men h*n har fått för sig att när h*n va klar med den kursen kunde h*n titulera sig "psykolog"! Tillåt mig skratta! Upplyste grannen om att det krävs lite pluggande på högskola också... En si så där 4 år ca... Jahaaaa fick jag till svar... Men grannen skulle plugga klart kursen i alla fall... Är faktiskt en bra grej att ha på meritlistan... Jag vet... Jag har psykologi kurs A på min och har planer på att läsa kurs B också... Så fruktansvärt kul med psykologi! Och inte va det ett dugg knepigt heller!

Nä nu ska jag fortsätta att fnissa åt min granne samtidigt som jag ska städa vidare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar