söndag 25 januari 2009

God natt gott folk!

Dagen idag har varit lugn och fridfull... typ...

Anniz och jag har spelat Rayman en stund innan hon va tvungen att pysa iväg till jobbet... Har spelat lite till efter det. Det va något knas på min Rayman skiva men, det tror jag har löst sig, för jag har spelat lite till efter det. Ska spela mera i morgon. Får jag hjälp tro??

Det visar sig... Bara att höra av sig... Hur gick det för S ute i huset? Överlevde han??

Har även idag spelat: Cars, Mario Party 8, Mario Kart och Mario Paper.... Ja en massa annat också men detta va dom roligaste tror jag... Ja ett till kul hette någonting med Rubiks bla bla bla...

Och du systeryster... Jag vet att du kommer att bli grining på mig i slutändan... Men men... Vill du vara lycklig måste du släppa taget.... (Du vet nog vad det gäller!) Du blir inte lyckligare om du gapar och skriker på personerna som jag tror att du kommer att skrika på, om du inte redan gjort det....

Så där...

Nu ska jag snart ta och lägga mig och sova och hoppas på att få en god natts sömn.

Vad bjuder morgondagen på då? Ja ni gott folk... Det är något man får reda på imorgon!

GOD NATT!!

// Take care!!

1 kommentar:

  1. Nej, vi har inte EP. Så du kan ju hålla utkik om du vill det. Okej, då vet vi :) Kram !

    SvaraRadera