lördag 3 januari 2009

Rapport #1

Här kan ni beskåda skridskokungen #1... Han va jätteduktig på att åka skridskor. Han ramlade ett par gånger, men i övrigt va han jätteduktig. Jag fick inte hjälpa honom ett enda dugg...

Hur gick det för mig då?
Jo då... Lite rangligt och vingligt i början men sen fick man upp ångan. Jag ramlade inte en enda gång. Till Tirres och Majks besvikelse... (sorry)... Ska snart ut och åka lite till... Men det kommer antagligen att bli i mörker, om vi inte har sån tur att det lyser på planen. Nikko ville ut och åka mera så vi sa att vi väntar tills farmor kommer hem. Och det göt hon nog snart. Så då är det bara att klä på sig och gå ut igen.

Ska nog ta termobyxor denna gång... Va lite kallt ute...

Bilder finns på BDB, både min och Nikkos (länkar finns i spalten till höger...). Glöm inte att ge en liten kommentar...

Nä nu ska jag se om man kan hitta lite kaffe och en macka... Hungrig som ett djur är jag... Inte nyttigt att åka skridskor.... *skrattar*

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar