tisdag 20 januari 2009

Wii... AJ! Öm! Crap!!!

Jaja då har man utsatt sig själv för diverse rörelser en annan inte är van vid...

Jag har spelat baseball, boxats, spelat golf, tennis och bowlat... Låter som rena rama friluftsdagen jag vet, men det enda jag har gjort är att spela lite Wii, som är våran senaste investering.

Köpte ett färdigchippat, så nu ska vi bara räkna ut hur man får chippet att hoppa igång, för den hittar inte våra skivor och det står ingenstans i menyerna att den har hittat chippet...

Men men.... Sånt där förstår jag mig inte på så jag överlämnar det till min karl!

Annars idag har det inte hänt alldeles för mycket spännande saker... Det enda man har gjort idag är fikat. Med Anniz och sen Janne.

Mera då?

Har städat... Men inte bokat om tvättstugan, det är ett måste inför morgondagen!

Måste dammsuga imorgon också. Har bara hunnit med hallen idag. Ja jag har diskat också. Det är ett evigt diskande... Man gör inget annat än diskar... Vilken tur att man har diskmaskin!

Nu ska jag beställa mig ett Wii Fitness Balance board... Sen blir det träningsvärk AB nästa...

Jaja... Ska dricka upp mitt kaffe nu och kanske sluta skriva när det för en gångs skull inte är ett så väldigt lång inlägg...

Måste bara ta reda på om jag har något mer att tillägga om dagen... Eller livet... Eller what ever!

Känner mig öm i hela kroppen just nu så hur kommer jag då inte att vara imorgon?? Kommer jag kunna röra mig? Det får man reda på imorgon och jag lovar att jag kommer att skriva och berätta om det...

På fredag skulle jag behöva någon med bil och körkort... Någon med ca 3 timmar till övers... Nikkos klass ska till Bachohallen och åka skridskor mellan 9 och 12... Och jag fick gärna vara med och åka jag med... Och Nikko vill gärna vara med. Men det är det att han är egentligen ledig på fredag, men får följa med iaf om han ville. Men då tyckte det att det vore bäst att man tog sig dit och hem själv. Så är det någon som känner sig manad att spendera en massa tid vid Bachohallen med oss eller bara kan tänka sig att köra oss dit och hem vore det suveränt! Hör av er till mig i så fall... Senast torsdag kväll... Sms eller msn helst....

Nä nu ska jag försöka att roa mig på annat vis... Men vi hörs i morgon!

Oj detta blev visst lite långt iaf... Sorry!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar