tisdag 13 januari 2009

Grattis Jenny!

18 år idag! Skönt va?

Jaja nog om dig! Denna blogg handlar ju om mig! Eller ja mina åsikter och tankar!

Men men... Känner mig just nu lite åsiktsfattig...

Evve!!! Behöver inspiration... Funkade ju så bra förra gången du tipsade mig om ett bra ämne att blogga om...

Men i som sig bör kommer jag inte att sluta knappra på dessa tangenter för det. Utan kommer istället att skriva en massa onödigt dravel!

Har idag varit hem till Jenny och fikat... Va inte där så länge men det va bara för att Nikko va med och han ska lägga sig kl 20. Och vi kom väl till Jenny strax före 18:30. Men det va god tårta. Och kaffet smakade bra. Vad jag gjorde innan jag gick till Jenny vet ni ju redan.

Ska strax gå ut med Bamse en sista gång för att sedan dyka ner i sängen och förhoppningsvis somna superfort, känner att jag är helt slut.

Kanske därför man inte har något att skriva om ikväll... Vem vet?

Funderar på att göra som några andra av min bloggvänner har gjort... Dvs tagit en tripp ner i arkivet och hittat kul bilder från förr... Vet dock inte om jag har så mycket kuliga bilder att visa upp... Speciellt inte på mig själv då jag inte är så pigg på att hamna på kort. Finns vackrare saker att ta kort på!

Nä nu ska jag kolla tv-bladet, sen ut med Bamse och sen somna...

//Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar