söndag 18 januari 2009

Hon e en prinsessa!



Här har ni gårdagens prinsessa! En riktigt vacker en dessutom.

Fick höra i dag att hon sovit i klänningen och att hennes mamma förgäves försökt att ta av den. Inte ens när sessan sov så gick det att ta av den. Då vaknade hon och sa NEJ!

Barn är söta!

Jag hade också en kompis en stund igår... Riktigt snygg va han... Men inte min typ. Den här killen hade lite för mycket hår för mitt tycke...

Men visst va han söt. Han är av modellen Chinese Crested Powder Puff... Alltså en Kinesisk nakenhund MED päls... Jag vet det låter fel men så är det. Han är en nakenhund fast med päls... Så nog tjatat om det... Undrar vad vi tittade på när kortet knäpptes? Säkert på alla godsaker som ställdes fram på bordet.

Ska man hitta på idag då? Ingen aning... Måste dock starta diskmaskinen... För då kommer det nog snart att se lite snyggare ut i köket... Ser ut som en bomb slagit ner där nu... Så i sedvanlig ordning....

Hörs garanterat senare!!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Hej... och jag har en naken nakenhund.. ti hi.. kika in i min blogg så ser du foton på honom eller på hemsidan.. om du har lust.. :-)
    ha de gott

    blogg:http://ccmattesblogg.blogspot.com
    hemsida:www.skipper.shd.se

    SvaraRadera