onsdag 28 januari 2009

Jahaja natt igen..

Vars i hela friden tar dagarna vägen?

Den som vet det kan väl vara så bussig och tala om det för mig...

Och ifall ni inte märkt det så har inte bloggkreativiteten varit den bästa, jag vet inte varför men det känns som att jag vill, men har inte tid att berätta om mina innehållslösa dagar...

Idag har jag iallafall haft två fikagäster. Janne och Helena, den sistnämnda va det ett tag sen man fikade med. Så det blev mycket prat och ännu mera skrattande.

Annars idag har jag inte hunnit med allt jag velat hinna med, och det på grund av det jag redan gnällt om... Tidsbrist...

Ändå har man inte gjort något tidskrävande... Jag har plockat undan lite, fikat som sagt... Kanske där då som tiden drog iväg...
Surfat lite har jag gjort...

Men men... Nu ska jag lägga upp en bild jag fick på msn idag...

Säger man om dessa då?
Dom är udda... Så enbart därför skulle dessa kunna få flytta in i min skogarderob. Jag kan lova att jag ALDRIG någonsin skulle använda dom... Men iallafall....

Nu ska jag ta och röka lite och sen ska jag sova... Ända tills jag vaknar....!! *hahaha*

//Take care!

1 kommentar: