lördag 3 januari 2009

Dagen S...

Ja S som i skridsko... *haha* Nu va jag fyndig va?

Idag är det seriös skridskoåning som gäller... Har lite att pyssla med innan bara.
Ska fixa varmchoklad till skrutt... Och kanske lite kaffe till mig... Har inte riktigt bestämt mig än... Fast jag har tänk på det där med chokladen... Och jag anser att han skulle kunna vänta medden tills vi kommer in igen... Vi ska ju inte så långt...

Skrutt är just nu världens mest otåliga unge... Han vill gå och åka NU! Men han får vänta... Han måste lära sig att allt sker inte på hans vilkor. Han har lite svårt med att vänta och ha tålamod. Det är något han inte är världsbäst på. Så han behöver mycket träning på den fronten.

Får se hur dagen går nu då... Ska ta och stoppa ner något i min mage.... Känner att jag är lite hungrig nu! En kopp kaffe skulle sitta relativt bra det med...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar