söndag 4 januari 2009

Jag syns alltså finns jag...

Eller?

Men ibland tror man inte det!

Shit jag har ju lovat mig själv att inte gnälla! Men när man får höra att en av ens vänner ska ha fest och säger till folket att inte ta med några objudna gäster... Jag va inte bjuden till den festen! Man känner sig otillräcklig! Visst jag är skitdålig på att höra av mig till folk... Men det finns dom på festen som är sämre än mig på den fronten...

Har blivit bjuden på ett par fester, men har inte kunnat gå då pga av jobb eller att man har haft annat inplanerat... Men det är väl ingen anledning till att bli struken från folks partylists? Eller??

Fan man blir emot sin vilja relativt knäckt! Jag anser att fine om det sker en eller två gånger... Men heeela tiden! Då börjar man undra vad man har gjort för att förtjäna alla dessa "vänner", man kanske ska byta ut hela bunten! Till några som bryr sig...

Finns det någon som bryr sig? Någon som ser mig för den jag är? Och inte som hmms syster och tänker... Eftersom dom är släkt så måste hon vara lika dryg, och därmed bjuder vi inte henne på några som helst fester?

Men vänta lite... Hon blir ju bjuden på fest hela tiden... What the f*ck har jag gjort... Ska seriöst från och med nu rensa bland vännerna i mitt liv!

Och det roliga med detta är... Att jag kommer nog inte ha många kvar... Fuck this shit!

Nej men det komiska är att det antagligen kommer dyka upp ett par inbjudningar efter att jag skrivit detta... Men då kommer det vara "vi bjuder in henne för vi tycker synd om henne inbjudningar", men såna vill jag inte ha! Jag vill bli bjuden för att jag är jag!

Nä nu känns det inte ett dugg bättre i magen! Men men vad är en bal på slottet!

Över till annat!

Har du kollat på bilderna jag la upp i går? Om inte gör det och kommentera dom!

Ska åka och handla senare idag! Och jag kommer nog att skriva senare också!

Ja just det medans man kommer ihåg!! Grattis FreX på 29-årsdagen!

//Take care!!

2 kommentarer:

  1. Vem va det som du inte blev bjuden till då ? :S

    DU är bjuden HEM till OSS, och inte för nått annat, utan för att DU är DU ! :D
    Vi ska fira Petter på Fredag och du får jätte gärna komma till oss så ! :D Vore jätte skoj om du kom ! Kram !

    SvaraRadera
  2. Ja du, vissa vänner tappar man längst med vägen genom livet, men å andra sidan så finns alltid de bästa kvar, dom som är värda något.
    Visst man kanske inte pratar varje dag eller ständigt kraschar fika men man finns där när man verkligen behövs.

    Kram på dig!

    //Mona.

    SvaraRadera