fredag 16 januari 2009

Pigge-piggelin!!!

Ja ifall ni inte redan märkt det så känner jag mig väldigt mycket piggare idag...

Har lagt upp två youtube videos idag... Har ni kollat på dom? Om inte så tycker jag att ni ska göra det! NU! På en gång!

Skriver just nu om absolut ingenting samtidigt som jag småkollar på Let´s dance på 4:an... Känns som att årets deltagare är lite mer engagerade än förra årets...

Kollade lite förra veckan också och såg han Magnus Samuelsson dansa... Såg riktigt komiskt ut... Han stooor som ett hus och hon nätt som en liten myrprinsessa... haha.. Påminner lite om mig och min karl... Fast han är inte stor han är lååång och jag är kortis...

Ska bli kul att se hur det går för Magnus ikväll...

Har precis klivit upp ur badet... Tvättat håret... Skööönt va det!!

I morgon bär det av ut till Siggesta för att fira lilla Anna-Lisa som fyller 2 år. Tiden går fort! Fortsätter hon så här är hon snart ikapp Nikko. Ska komma ihåg att ta med mig kameran. Så kommer det upp bilder på BDB sen.

Så förmiddagen i morgon kommer att ägnas åt presentjakt. Hoppas att vi hittar något roligt. Finns ju inte så mycket roliga leksaker till en 2-åring.

Nä nu ska jag snart klä på mig för att traska ut med vovven... Men först ska jag hitta något att stoppa i magen!

Och lite kaffe skulle sitta fint...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar