torsdag 29 januari 2009

Jaja... Nu då?

Nej inga skor i detta inlägg... Men det överlever ni kanske?

Inte? Inte mitt bekymmer då...
Har varit på en liten runda med Tara och Ricky... Bild på Ricky kommer imorgon, orkar inte idag. Sen ska vi ha en gissa rasen tävling... Och jag kan säga redan nu att ni kommer ha såååå fel!! *skrattar*

Men men...

Nu ska man bara skriva dagens dos av svammel så kan man gå och lägga sig sen.

Ja ni kanske vill veta hur det är med Cesar också? Han är pigg, blivit av med dränagen (idag). Så nu är tillfrisknaden snart total.

Över till svammel igen.

Har mått halvskumt idag. Ena stunden har jag haft huvudvärk och nästa stund inte... Men känslan av ett migrän anfall har funnits där i alla fall... Men men just nu är man värkfri och det är det som räknas.

Nu ska jag kika in på diverse sidor här på nätet innan jag ska kliva in i drömmarnas värld...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar