torsdag 22 januari 2009

God morgon folket!

Ja behöver bara klaga lite!

Johan ladda upp din skadeglädje... Jag har tokont i min stackars överkropp. Det är då själve fan att man ska spela så intensivt. Undrar om man kommer att lära sig att varva ner?
Mitt nya Wii-sport favvospel är nog tennis... Askul, men jäklar vad man tar i! (fast jag tror inte att det behövs egentligen...)

Men det är ju en självförvållad värk man har i kroppen! Men ni vet: Dumhet är svårt att leva med... Speciellt sin egen.... *hahahaha*

Idag då?

Ja som ni kanske fattar med bilden ovan... Så ska jag åter igen städa... Samt att jag går nog till tvättstugan iaf... Har lite mer tvätt än vad jag vill inse. Men jag vet inte om jag orkar egentligen! ja vi får se!

Ja just det!!

Ska ta och lägga upp lie bilder från vårat Wii-spelande! Kommer upp på BDB inom kort! Så kika in där ibland och kolla!

Hörs senare!

//Take care

1 kommentar: