måndag 5 januari 2009

Den total kat(t)astrofen!

Bra rubrik va?

Va upp till Evve-Pevves kissekatter idag och dom hade nog lekt robot wars eller något. För dom hade rivit halva lägenheten.

Så här såg det ut i badrummet när vi kom dit:


Ser inte det ut som den totala kat(t)astrofen? I köket hade dom rivit ut nästan allt ur städskrubben, samt dödat en kattmatspåse som dom släpat ut i hallen...

Men vi städade upp snabbt, sopade lite samt gjorde snyggt i badrummet... Ja just det... F vattnade blommorna också.

Snyggt va? Men skulle jag gå dit i morgon igen så kan jag nog lova att katterna stäkat ner igen... Dom jäklarna kan inte konsten att städa efter sig... *mutter*

Sitter just nu och kollar på Anne på Grönkulla som går på Tv... Känner inte igen det fast jag har sett det 100 gånger! Har det på DVD då jag älskar Anne på Grönkulla...

Men men...

Imorgon är det F sista lediga dag så det ska bli intressant och se om vi kommer hitta på något kul... Skulle vilja åka till IKEA, för jag behöver värmeljus... Har inte så många kvar... Ingen som ska till IKEA? Hansla åt mig eller låt mig följa med... Jag lovar att vara snäll... =)

Nä nu ska jag ta och fixa något smarrigt att stoppa i min söta mun... För jag är sååå sugen på något!

// Take care!

1 kommentar: