måndag 12 januari 2009

Silikon, måndag och blä!

Ja då var återigen dags för att bestiga tangentbordet... *haha det lät ju inte ett dugg porrigt*

Ska kanske omformulera mig... hmmm nää!

Sluta skratta Evve jag kan höra dig ända hit!

Ja men jo men kan ske är det väl lite så... Att jag egentligen inte har någon större koll på vad jag ska skriva om just nu.. Men i sedvanlig ordning så knapprar jag glatt på dett tangentbord enbart för att jäklas med min trogna och otrogna läsare! ja det där med otrogna... Det är en tolkningsfråga... Det är upp till var och en att fundera ut vad jag menar....

Tv har man på i bakgrunden och jag hör följande " Nu är den äntligen har... Serien om den berömda Bollnäs flickan som vile bli något... Victoria Silvstedt...." jag menar är det verkligen något folk vill kolla på? Så bör din tonårs dotter bära sig åt för att bli playboybunny!!

Kunde Victoria kan väl vem som helst.. Eller inte alla... Högst upp på CV:t måste det står följande: Jag saknar hjärna och har silikontuttar... Ja just... umm jag är blond och blåögd också...

Mutter det sämsta som finns är väl ändå dom där puckade människorna som gör bröstförstoringar enbart för att få vika ut sig i en förbaskad jädrans herrtidning! Silikon är inte vackert!
Visst JAG skulle lätt förstora min tuttar om jag hade råd. Men då gör jag det för min skull och ingen annans. jag gör det för att jag skulle må bra! Kunna gå till vilken affär som helst och hitta en snygg BH och kunna ta med den hem i stället för att deppa ihop för att den är för stor för mig även i deras minsta storlek.

För mina tuttar finns enbart bh:ar med hello kitty motiv, snobben, mimmi och såna där mönster som skriker "min första bh!!"

Åh crap... Fick något att bita i va?

Visst skulle jag gå på ett sådant där BH-party som en kompis till mig brukar ha. (Hon är tydligen konsult eller vad dom nu kallar det för...) Så skulle jag nog kunna hitta mig en bra BH. Då är ju bara den enda nackdelen följande priset: kanske en närmare 300:- eller något... Och det är ju precis vad en arbetslös mamma som jag har i bakfickan... Pyttsan!

Hoppas hon inte hade något emot denna gratis reklam hon nu får via detta onlägg.. Men men... Ver ju inte direkt om det är positiv eller negativ reklam hon får... Visst skulle jag ha pengarna skulle jag nog köpa en Bh av henne, men som det ser ut nu så skulle jag inte det... Så tolka det hur fan ni vill....

Ämnesbyte:

Har i övrigt haft underbar dag... Om man bortser ifrån att man håller på att bli sjuk... Igen...
Nikko har varit helt nderbar idag med. Han tappade inte ens humöret när jag hämtade honom på skolan idag... Nä nu räcker det!

Skriver mera senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Du är utmanad i min blogg ! 2 gånger ! :) Kram !

    SvaraRadera