fredag 9 januari 2009

Tvättstuga, städ och köksluckor...

Japp idag har man ägnat tiden till att springa fram och tilbaka till tvättstugan... Så nu är jag trött...

Men jag måste till tvättstugan och hämta den sista tvätten... Den borde vara torr vid det här laget...

Sen har jag diskat också... Tur man har diskmaskin, för det va ganska mycket disk... *hmm*

Funderar fortfarande på kryssningen... Ska jag eller ska jag inte åka? Men det största frågan är ju: Har jag råd?

Ja det visar sig... I slutet på månaden... Om pengarna räcker till eller inte...

Ja och sen ringde dom från nåt ställe om mina köksluckor. Det va inte ETF men dom som ringde hade fått mejl från dom... Men jag ska hur som haver få nya köksluckor snart. Vita (boooring), men dom kommer ju vara bättre än dom jag har nu iaf.

Får väl se när dom kommer med dom.

Sen väntar vi på ett annat företag som ska komma och fixa våran badrumstapet... Den har släppt från väggen på ett ställe... Dom va här och kollade innan jul, och skulle komma tillbaka... Ja men när då? Badrummet ser ut som sju svåra år då vi har tömt badkarskanten så det står flaskor och prylar överallt... Hörhyllan är nedtagen och står i ett hörn och tar upp plats...

Nä nu ska jag traska till tvättstugan och hämta tvätten... Som sen ska vikas och läggas på sina rätta platser...

Ska försöka att hinna med att dammsuga idag också...

Skriver nog mera senare!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar