måndag 26 januari 2009

Cesar del 2

Har varit med Cesar och hans husse och matte på en kort kvällsrunda... Cesar mår bra just nu. Och om det inte uppstår några komplikationer så trodde vet. att det skulle läka ihop bra!

Han va lite groggy efter sövningen fortfarande, och har väl fått smärtlindring också... Antar jag...

Hoppas som sagt att det inte uppstår några komplikationer. Husse och matte skulle höra av sig i morgon och berätta hur natten gått...

Bilden här visar en pigg(?) Cesar...

Över till annat:

Ska snart ta och studera min kudde lite närmare...

Hoppas man får en god natts sömn, måste ladda mina batterier så att jag orkar med att mobba EvvePevve imorgon... För vi skulle fika imorgon, jag hoppas den damen kommer ihåg det...

Nä ni nästa Cesar uppdatering kommer när jag vet mera... Antagligen i morgon...

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Okej, hoppas att han klarar sig nu i alla fall. Stackars hund ! :S Har dom anmält den andra hunden eller ? Ha det bra ! Kram !

    SvaraRadera
  2. Stackars hund, hoppas de är bra nu iaf ... Får man fråga vem den andra hunden var så man vet vilken man inte ska gå fram till, har också en hund ! Kram

    SvaraRadera