onsdag 21 januari 2009

Sjukhus!

Japp syrran min ringde för ett tag sedan och berättade att pappa va på väg till Östra sjukhuset i Gbg.

Han mådde inte bra och dom hade ringt efter en ambulans. Med dom antar jag att hemtjänsten varit där som dom ska.

Sa till syrran att om det är så att pappa dör mitt i natten, så behöver dom inte ringa förrens på morgonen efter. För vad kan jag göra åt att han dött? O-M han dör vill säga... Gubben är ganska seglivad. Så jag tror inte att han kommer att dö än på tag.

Men jag vill att dom ringer dagen efter just pga att dör han så dör han, jag kan inte göra något åt saken, jag befinner mig nästan 60 mil ifrån honom. Och ringer dom mitt i natten så det som händer är att jag får en nattsömn förstörd...

Låter kanske ego, men ni får försöka att förstå hur jag tänker...

Jaja över till annat nu!

Har spelat Wii med Janne idag... Så nu känner man sig ännu mera matt och öm i kroppen!

Sitter och funderar på om jag ska skicka ett elakt och ont brev till EvvePevves bilmekaniker... Han är den segaste människan på planeten. Inser inte han att jag behöver henne här... Och iom det så måste han fixa hennes bil! Annars blir jag snart arg på honom! *morr*

Bilden föreställer ett brev med mjältbrand!! *asg* Och den är adresserad till:
Skåningen i Jörn
Hembränt AB och Saablagning 2
666 Kalljäklahålet

SVERIGE (inte finland ditt jävla brevbärar helvete!!)

Så vad säger du Evve... Duger denna?? Sms me....

Bra bra....

Nä nu ska jag snart dricka lite kaffe och spela lite Wii innan jag går och lägger mig!

Hör i morgon gott folk!

//Take care!

1 kommentar: