lördag 3 januari 2009

Rapport # 2

Ja nu har vi då varit ute på isen för andra gången idag... Lite halvtaskig belysning där vi åkte... Hade enbart skenet från gatlyktorna på gångvägen brevid som belysning. Men det gick... Bilder finns på BDB. Behöver jag skriva vars ni kan hitta länken eller börjar ni lära er det nu?

Jag känner dock på mig att jag kommer ångra denna dags bravader... För med min tur kommer jag ha världens träningsvärk i morgon när jag vaknar... Och en unge som vill ut och åka mera...

Nu denna åktur så gick det ännu bättre för Nikko att åka skridskor. Han började att glida mera än vad han gick med skridskorna. Om ni fattar vad jag menar? Och fart började han få... Satan i gatan vad det gick undan.

Gick inte så dåligt för mig heller. Men jag va lika graciös denna åktur som den förra... Ja men det ser ni ju på bilderna jag lagt upp...

Shit vad jag är trött! Skulle kunna somna sittandes här i soffan med datorn i knät... Man kanske ska ta och lägga sig i badet en stund? Eller tror ni att jag kommer att somna i badet då? Jaja, vi får se vad som händer....

Och på tal om ingenting och lite till...

Snubblade just förbi körlaget på 4:an... Den där Nanne.... Varför är hon med i körslaget? I mitt tycke kan hon ju inte ens sjunga... Hon är så fruktansvärt överdriven... Sen har hon på tok för korta kjolar/klänningar på sig... *mutter mutter spott och fräs*

Nä nu skiter jag i detta för idag...

Hörs kanske i morron!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar